Język angielski

 

 

Zajęcia z dziećmi prowadzi   P. Maria Tyman

 

  

 

W maju i czerwcu:    „RYBKI ”    będą powtarzać:

 

 

 

1. Where are you? - Gdzie jesteś?           Here I am! Jestem tutaj!

 

2. zwierzęta, które mieszkają na farmie:

 

a dog – pies; a cat – kot; a cow – krówka; a horse – koń,

 

a sheep – baranek; a pig – świnka;

 

https://www.youtube.com/watch?v=f97idTmBEXs

 

https://www.youtube.com/watch?v=EwIOkOibTgM

 

3.  zabawy ruchowe:

 

https://www.youtube.com/watch?v=b_z105sGkSU  Hokey Pokey

 

https://www.youtube.com/watch?v=ALcL3MuU4xQ  Make A Circle

 

4. Jedzenie:

 

a cake – ciasto, tort                          an ice-cream - lody

 

an apple – jabłko                              a banana – banan

 

a lemon – cytryna                             a biscuit – biszkopcik

 

an orange – pomarańcza                 a sandwich – kanapka

 

Do you like...? Czy lubisz...?   Yes, I do. - Tak, lubię.  /  No, I don't. - Nie, nie lubię.

 

https://www.youtube.com/watch?v=frN3nvhIHUk

 

5. Rodzina:

 

Daddy finger, daddy finger, where are you?    

 

Here I am, here I am, how do you do!

 

https://www.youtube.com/watch?v=QO02zbQVrj

 

 

 

6. Zabawki:  a scooter – hulajnoga;   a doll / a dolly – lalka;   

 

a train – pociąg;    a ball – piłka; a car – autko;  a teddy – miś;

 

https://www.youtube.com/watch?v=q6PX-4TiPjU

 

7. Liczymy do 12. (ta piosenka uczy liczyć do 10)       

 

How many? - Ile?

 

https://www.youtube.com/watch?v=xNw1SSz18Gg

 

8. Części ciała:

 

http://supersimplelearning.com/songs/original-series/one/head-shoulders-knees-and-toes-speeding-up/

 

9. Kolory: red, yellow, blue, green, black, white, brown, orange, purple, pink, grey

 

10. What's your name? - Jam masz na imię?

 

    My name is... - Nazywam się...

 

https://www.youtube.com/watch?v=BAFSTrSNJMg

 

 

Na następnych zajęciach:  dzieci młodsze z grupy:      „Tygryski”                         

 

będą się uczyły: 

 

Unit 6: Goldilocks

 

Słownictwo:

 

big – duży, small – mały, chair – krzesło, bowl – miska, bed – łóżko

 

bear – niedźwiedź, teddy bear - miś

 

oraz: Here you are. - Proszę (gdy coś komuś podajemy)

 

         Thank you. - Dziękuję.

 

Powtarzamy:  Słownictwo i piosenki z U1 – U5, a także:

 

1. How are you? - Jak się masz?             I'm fine, thank you. - Dobrze, dziękuję.  

 

https://www.youtube.com/watch?v=c9O8PTdUD_g

 

2. Liczymy do 30

 

https://www.youtube.com/watch?v=0VLxWIHRD4E  ( ta piosenka uczy liczyć do 20)

 

3. What's your name? - Jak masz na imię?      My name is [...] - Moje imię to [...]

 

    Nice to meet you.- Miło cię spotkać.

 

https://www.youtube.com/watch?v=BAFSTrSNJMg  

 

4. Do you like ...? - Czy lubisz ...?  Yes, I do. - Tak, lubię.  No, I don't. - Nie, nie lubię.

 

https://www.youtube.com/watch?v=frN3nvhIHUk 

 

 

Na kolejnych zajęciach:  dzieci starsze z grupy: „Tygryski”

 

będą się uczyły 

 

Unit 6: Little Red Riding Hood. (Czerwony Kapturek)

 

słownictwo

 

a wolf – wilk, hungry – głodny, teeth – zęby, granny – babcia

 

the wood – las, Watch out! - Uważaj!

 

Powtarzamy:  Słownictwo i piosenki z U1 – U5, a także:

 

1. How are you? - Jak się masz?             I'm fine, thank you. - Dobrze, dziękuję.  

 

https://www.youtube.com/watch?v=c9O8PTdUD_g 

 

2. Części ciała: a head, shoulders, knees, toes, eyes, ears, a mouth, a nose.

 

3. Kolory:  red, yellow, blue, green, black, white, brown, orange, purple, pink, grey

 

4. Liczymy do 30

 

https://www.youtube.com/watch?v=0VLxWIHRD4E  ( ta piosenka uczy liczyć do 20)

 

5. What's your name? - Jak masz na imię?      My name is [...] - Moje imię to [...]

 

    Nice to meet you.- Miło cię spotkać.

 

https://www.youtube.com/watch?v=BAFSTrSNJMg   

 

6. Do you like ...? - Czy lubisz ...?  Yes, I do. - Tak, lubię.  No, I don't. - Nie, nie lubię.

 

https://www.youtube.com/watch?v=frN3nvhIHUk 

 

 

Na następnych zajęciach:    „Misie”, ”Jeżyki”  i „Kangurki”

 

będą się uczyły:

 

Unit 6: Little Red Riding Hood. (Czerwony Kapturek)

słownictwo

 

a wolf – wilk, hungry – głodny, teeth – zęby, granny – babcia

 

the wood – las, Watch out! - Uważaj! 

 

Powtarzamy:  Słownictwo i piosenki z U1 – U5, a także:

 

1. How are you? - Jak się masz?             I'm fine, thank you. - Dobrze, dziękuję.  

 

https://www.youtube.com/watch?v=c9O8PTdUD_g

 

2. Liczymy do 100

 

https://www.youtube.com/watch?v=kGBu6OY81Mw

 

https://www.youtube.com/watch?v=0TgLtF3PMOc

 

3. How old are you – Ile masz lat?

 

https://www.youtube.com/watch?v=uyfwM1jxXxc   

 

4. Where are you from? - Skąd pochodzisz?

 

https://www.youtube.com/watch?v=l6A2EFkjXq4

 

https://www.youtube.com/watch?v=QO02zbQVrjg

 

6. Do you like ...? - Czy lubisz ...?  Yes, I do. - Tak, lubię.  No, I don't. - Nie, nie lubię.

 

https://www.youtube.com/watch?v=frN3nvhIHUk